Reklama/advertisment:
Na tom by na prvý pohľad nebolo nič zvláštne. Ľudia na internete si však v reklame všimli mimoriadne zarážajúci fakt. Veď toto je urážka a výsmech z bývalého trénera Jána Kozáka (64), hromžia fanúšikovia.
Reklama/advertisment:
Podľa našich informácií sa reklamné video natočilo až po konflikte Kozáka so siedmimi reprezentantmi, ktorí v polovici októbra poza jeho chrbát ventilovali domácu prehru s Českom v nočnom podniku. Sklamaný Kozák následne rezignoval. Stávkovej spoločnosti, ktorá reklamu pustila do éteru, poslúžil ako námet spotu práve spomínaný škandál. Tento detail neušiel ani ľuďom na internete, ktorí okamžite začali reklamu spájať s realitou.
Ozývajú sa dokonca aj takí fanúšikovia, ktorí Kozáka za jeho pôsobenia „nemuseli“, no v tomto prípade sú na jeho strane. Slovenský futbalový zväz s tým problém nemá. Bežná prax vzájomnej spolupráce pri reklamných kampaniach je taká, že stávková spoločnosť si vyžiada mená konkrétnych hráčov s informáciou, o akú tému pôjde a potom čaká na schválenie zväzu.
„Čo ja viem. Zdá sa mi to ako neúcta k predošlému trénerovi Kozákovi,“vyjadril svoj názor na sociálnych sieťach fanúšik Daniel. „Tiež sa mi to nezdá úplne vhodné,“ pridal sa k nemu Michal. „Určite si vybehli na poldeci,“ komentoval zase so smiechom Vladimír. „Ak mal vtedy Kozák pocit, že mu hráči napľuli do tváre, tak po zverejnení tohto videa dostal pľuvanec dvojnásobný,” uzavrel nespokojný fanúšik Marcel.
Reklamný spot vznikol v spolupráci s agentúrou Made by Vaculik, ktorá sa k výrobe kontroverzného spotu nechcela vyjadrovať. „Od nášho klienta sme nedostali povolenie zverejniť akékoľvek informácie o tejto objednávke,“ odkázal nám zástupca agentúry. Do uzávierky vydania sa nevyjadrili ani kompetentní zo stávkovej kancelárie
zdroj:čas.sk