Urobte všetko pre správne fungovanie vašej predajne

Keď prišli na náš trh veľké obchodné reťazce, boli sme celí bez seba a kvalitné potraviny sme sa rozhodli nakupovať práve u nich. Žiaľ, každý rok počúvame v médiach, aké zlé podmienky majú tuzemskí pestovatelia a výrobcovia kvalitných slovenských potravín. Ak takúto predajňu vlastníte, urobte všetko pre jej správne fungovanie a hlavne, nevzdávajte sa, ak klientom ponúkate kvalitné potraviny.

Nakupujte kvalitné obchodné váhy

Aby mohla vaša predajňa fungovať, bez kvalitných obchodných váh by to jednoducho nešlo. Obchodné váhy nájdete v predajniach mäsa, zeleniny, v reštauráciách, v bufetoch, či v hotelových kuchyniach.

Pre vás sú najvýhodnejšie obchodné váhy s výpočtom ceny, ktoré majú celkovo tri displeje: hmotnosť, jednotková cena, celková cena. Ak chcete, aby sa zákazník vrátil aj nabudúce, nesmiete ho oklamať v cene a musíte mať presné obchodné váhy, ktoré vám nikdy počas dôležitého váženia nezlyhajú.

Dobrý prístup do predajne

Vaša predajňa bude mať úspech jedine vtedy, ak k nej zabezpečíte dobrý prístup. Ľudia dnes často chodia autami a ak sa vaša predajňa nachádza na odľahlejšom mieste navyše bez parkovacích miest, budete musieť použiť „iné páky“. Dobrý prístup do predajne je základ a ak ho nemáte, robte všetko preto, aby bol. Pokojne zmenu konzultujte aj so správcom budovy. Ak sa vám konanie správcu nepáči, navrhnite zmenu správcu. Samozrejme to si môžete dovoliť len vtedy, ak daný priestor vlastníte a nemáte ho len v prenájme.

Vhodné usporiadanie tovaru

Nemeňte každý týždeň obsah políc. Vytvorte si určitý systém usporiadania a riaďte sa ním. Zákazníci nemajú radi zmenu a určite by sa im nepáčilo, keby svoj obľúbený produkt museli hľadať každý týždeň na inom mieste v obchode. Možno sa vám to zdá zvláštne, ale aj usporiadanie tovaru nepriamo ovplyvňuje váš zisk.

Vyberte si dôveryhodnú firmu, ktorá sa zameriava na predaj najkvalitnejších váh, zabezpečte dobrý prístup do predajne, zvoľte vhodné usporiadanie tovaru, predávajte len kvalitné potraviny a zákazník nech je pre vás prioritou číslo jeden. Ak toto všetko dodržíte, vášmu biznisu sa bude určite dariť.

Pozri aj:   Príbeh Ivany rozčúlil divákov: “Prečo ju máme ľutovať?“ pýtajú sa!