Komentár Slovenky je reakciou na chýbajúcu slušnosť u ľudí, s čím sa pravidelne stretáva.

Tabuľa hanby na Facebooku je priestorom, kde sa ľudia môžu doslova vyžalovať. Spravila tak aj táto Slovenka pracujúca v obchode s hračkami. Na sociálnej sieti zverejnila svoj postreh na margo správania sa rodičov.

„Pracujem v jednej predajni hračiek na Slovensku a bola by som rada, keby si po tomto príspevku niektorí vstúpili do svedomia.
1. Naša predajňa susedí s obchodným domom, kam chodia bežne rodiny nakupovať a my slúžime týmto “vzorným” rodičom ako úschovňa pre ich deti. Milí rodičia, uvedomujete si, že sme predajňa a nie detský kútik, v ktorom sa môžu vaše deti hrať? Takýmto konaním dochádza často k poškodeniu hračiek, ktoré by ste si určite ani vy nechceli v takom stave zakúpiť. Takisto my predavačky nie sme opatrovateľky. Nie sme zodpovedné za vaše deti (stalo sa nám, že s nami zákazník robil bordel zato, že jeho dieťa odišlo z predajne hľadať ho, minuli sa a MY sme boli na vine, že sme nevedeli, kam jeho dieťa odišlo). Haló!!! Sú to vaše deti a ak sú vám na príťaž a ak si na ne neviete dať pozor, nechoďte s nimi nakupovať!

2. Jedlo! To naozaj nepoznáte tú slušnosť, že do žiadneho obchodu sa s jedlom nechodí? Deti bežne všetko chytajú, chcete si potom kupovať tovar špinavý od čokolády? Ale však čo tu budeme o deťoch hovoriť, keď vy sami väčšina z vás) vojdete so zmrzlinou do obchodu a keď vás človek slušne upozorní, ešte sa budete tváriť urazene, čo po vás chceme. Predstavte si, ono to býva nalepené na predajniach, že je zakázané vstupovať do nich s jedlom.

3. Od mala som bola učená, že sa mám pekne pozdraviť, keď niekde vojdem, toto už dnes neplatí? Dnes sme to my dospelí, ktorí sa zdravia deťom? Hm… tak to do budúcna dúfam, že takéto dieťa nevychovám..

4. Ak by sa mi dieťa v obchode počúralo, vypýtam si mop od predavačky a ospravedlním sa. Zle zmýšľam? Lebo ja som sa s týmto ešte veru nestretla. Rodičia schmatnú dieťa a ujdú bez ospravedlnenia.

5. A teraz príde taká malichernosť! Cenovky. Ak čokoľvek kupujem ako dar, neviem ako vy, ale ja si dokážem dať ceny dole a nežiadam to od predavačky (ak sa človek ponáhľa, chápem a rada pomôžem úplne bez problému), ale viete, v čom je rozdiel? V týchto vetách: Tie ceny mi dajte dole. Mohli by ste mi, prosím, dať tie ceny dole? Verte mi, že ak použijete tú druhu vetu, tak vám rada vyhoviem.

A na záver: Je úplne v poriadku, že sa s mojím názorom niekto nestotožňuje. Aj keď viem, že nie všetky predavačky sú milé, tak za seba môžem povedať, že ak sa zákazník správa úctivo a slušne, tak je tak aj z mojej strany.“

zdroj:čas.sk

Pozri aj:   Modelka vyšla na mólo s odhaleným prsníkom: Pohľad na jej hrudník sa zapíše do histórie!