Reklama/advertisment:
Všetci, ktorí majú svojho domáceho mazlíčka vedia, aké ťažké je stratiť ho. Je to skrátka člen rodiny a rozlúčiť sa s ním je mimoriadne bolestivé. Samotný proces, najmä ak je pre vášho fešáka bolestivý, nie je nič jednoduché, nehovoriac o všetkých papierovačkách a hlúpom byrokratickom systéme, ktorý vás núti nad stratou dokola premýšľať.
Reklama/advertisment:
Našťastie, sem tam sa nájdu aj takí ľudia, ktorí nám v takých ťažkých chvíľach dokážu pomôcť. A často sú to práve takí priatelia, o ktorých sme ani nevedeli, že ich máme.
Podobný prípad sa stal aj istému Josephovi Inabnetovi z Falls Church v americkom štáte Virginia. Po smrti svojho milovaého štvornohého kamaráta, mopsa Baileyho sa rozhodol kontaktovať firmu s online obchodom Chewy. Tá totiž pre jeho chorého Baileyho dodávala stravu, ktorá sa pri jeho odchode stala prebytočnou. Joseph sa snažil získať aspoň nejaké peniaze späť, ak vráti neotvorené balíky granúl.
Odpoveď obchodu ho však viac než prekvapila. Peniaze mu bez najmenšieho slova vrátili v plnom rozsahu. Namiesto vracania granuliek ho však vyzvali, aby toto prebytočné psie jedlo venoval najbližšiemu útulku.
Aj keď už aj toto gesto bolo od danej spoločnosti naozaj milé a veľkorysé, ich dobrosrdečnosť tu nekončí. O niekoľko dní na to, po tom, čo sa objednávka vybavila, Joseph obdržal ďalší balík od Chewy. Poslali mu olejomaľbu jeho zosnulého priateľa na pamiatku.
Zdroj: distractify.com