Reklama/advertisment:
Čo vie zákazníkov nakupujúcich cez internet najviac rozčúliť?
Potešiť a pochopiť zákazníkov je čoraz náročnejšie. Tým, že pribúda počet obchodov predávajúcich rovnaký tovar, ľudia si z ponúk začínajú viac vyberať. Kladú neprimerané požiadavky, ktoré niektoré obchodné domy len málokedy vedia do bodky splniť. Chcete ale vedieť, čo dokáže ľudí nakupujúcich cez internet najviac rozčúliť?
Neochotný kuriér
Reklama/advertisment:
Byť kuriérom je ťažká práca. Neustále ste pod vplyvom stresu, máte zodpovednosť za všetky kuriérske obálky a musíte dokonale poznať miesta, kde ste vyslaný. Nesmiete si však vylievať zlosť na klientoch, ktorí čakajú na balíky.
Aj vy ste sa s neochotnými kuriérmi aspoň raz stretli? Vrčia a dávajú vám najavo, že ich otravujete? Bohužiaľ, s takýmito kuriérmi sa stretávame čoraz častejšie. Dávajte si pozor, či vám dobre vydajú. Určite takýmto nepríjemným kuriérom neplánujete nechávať „prepitné“. Každá práca je ťažká a aj kuriér by si mal uvedomiť, že na zákazníkovi si nemôže ventilovať zlosť, ba práve naopak, musí sa správať čo najmilšie. Zákazníkom nakupujúcim cez internet vadia prekvapivo neochotní kuriéri.
Neskoré doručenie balíka
Zákazníkov nakupujúcich cez internet vie okrem nepríjemných kuriérov priviesť do nepríčetnosti aj neskoré doručenie balíka. Ak vás majiteľ e-shopu upozorní, že dĺžka doby doručenia balíka sa môže predĺžiť, tak je to v poriadku. Ak vás ale neupozorní a vy márne niekoľko pracovných dní čakáte, kým vám príde SMS od doručovateľskej spoločnosti, v budúcnosti si už práve z tohto e-shopu objednávať nebudete. Ak chcete vyhovieť zákazníkom, vyberajte si spoľahlivú firmu, ktorá vám zabezpečí vnútroštátnu prepravu tovaru a výrobkov k dodávateľom a konečným spotrebiteľom.
Ak chcete, aby vás zákazníci uprednostňovali pred konkurenciou, snažte sa vyvarovať týmto chybám. Vymeňte firmu, ktorá vám zabezpečuje prepravu výrobkov a vyriešite tak mnoho problémov. Nezabúdajte, že zákazník je vždy najdôležitejší!