Reklama/advertisment:
3 užitočné rady, ktoré vám pomôžu pri zariaďovaní novej kancelárie
Reklama/advertisment:
Začínate podnikať a namiesto prenajatej kancelárie ste sa rozhodli nasťahovať do novej kancelárie, ktorú ste si aj kúpili? Ak áno a začínate už pozerať kancelársky nábytok, dáme vám zopár zaujímavých a praktických rád, ktoré vám pomôžu zariadiť si vašu kanceláriu čo najlepšie.
1. Dostatok svetla – kancelárske stoly k oknám
Aby sa vám, ale i vašim zamestnancom dobre pracovalo, kancelársky priestor musí mať dostatok nielen prirodzeného svetla, ale i umelého. Okrem investície do kvalitného LED kancelárskeho osvetlenia vám radíme umiestňovať kancelárske stoly spolu so stoličkami priamo k prirodzenému zdroju svetla. Myslite na zdravie očí vašich zamestnancov. Každý jeden zamestnanec bude tráviť celých osem hodín pozeraním do počítača. Kúpte ochrannú fóliu na monitor, zabezpečte kvalitné osvetlenie a stoly dávajte tak, aby mal každý zamestnanec dostatočne osvetlenú pracovnú plochu.
2. Zabezpečujte ergonomické pomôcky
Okrem kvalitného osvetlenia a kancelárskeho nábytku kupujte viaceré ergonomické pomôcky – podložky pod myšku, balančné vankúše, ergonomické počítačové myšky a pod. Predídete tak zbytočným zdravotným komplikáciám ako posúvaniu stavcov alebo karpálnemu tunelu. Nezabúdajte, že zdravie máme len jedno, preto treba robiť všetko pre to, aby ste vy, ale i vaši zamestnanci mali výborné podmienky na prácu. Odporúčame vám kupovať kvalitné výškovo nastaviteľné stoly.
3. Úložný priestor na šanóny, dokumenty
Každý podnikateľský subjekt musí viesť účtovníctvo a práve preto potrebuje dostatok úložného priestoru. Zabezpečte si do kancelárie dostatok úložného priestoru na potrebné dokumenty. Radšej si kúpte viac otvorených skriniek. Postupne tento priestor určite zaplníte.
Kanceláriu oživte živými kvetmi, ktoré prečistia vzduch. Zabezpečte dostatočné vetranie výmenou starých okien za nové kvalitné plastové.